پورتال amirsadr

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال amirsadr


سپاهان درب
موانع مرخصی ۹ ماهه زایمان زنان برطرف شد
ایران قیمت نفت صادراتی را کاهش داد
تداوم اقدامات ظالمانه آل خلیفه ضد آیت الله عیسی قاسم

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

مدیر عامل شرکت قطر پترولیوم اعلام کرد که صادرات گاز قطر به امارات قطع نمی‌شود.

کمیته سیاست های پولی بانک مرکزی انگلیس روز پنجشنبه به رغم افزایش نرخ تورم در این کشور، به ثابت ماندن نرخ بهره بین ‌بانکی رای داد.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: در استان تهران تا به امروز گزارشی درباره ابتلای مردم به بیماری ویروسی تب خون ریزی دهنده کریمه و کنگو نداشته ایم.

در حال حاضر کمتر از 20 درصد مؤدیان، بیش از 80 درصد مالیات کشور را پرداخت می‌کنند. این مؤدیان اشخاص حقوقی و حقیقی هستند که فعالیت اقتصادی بالایی دارند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: کشوری در افزایش بهره‌وری به موفقیت دست می‌یابد که در اقدامات آمایشی پیشرو باشد و با نگاهی جامع به موضوعات نگاه کند.

بهای نفت خام سبک ایران در بازارهای جهانی در هفته منتهی به نهم ژوئن (نوزدهم خردادماه) با 2 دلار و 9سنت کاهش، به بشکه ای 44 دلار و 85 سنت رسید.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به الجزایر سفر کرده است، بعد از ظهر امروز به وقت محلی با عبدالمجید تبون، نخست وزیر این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه ممنوعیت کالاهای غذایی بدون شناسه در اولویت قرار بگیرد،گفت:کالاهای بدون شناسه امکان دارد در کارگاه‌های غیرمجاز بنام برندهای معتبر تولید شوند.

بررسی قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۲۱ و ۲۸ خردادماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند.

رییس مرکز بین المللی برنج آسیای مرکزی و غربی گفت:با توجه به رویارویی با افزایش تقاضا، برقراری امنیت غذایی و کاهش فقر به افزایش۲۵درصدی تولید برنج در این منطقه نیازمندیم.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/